28 de ani de

Experiențe de succes

Localizată în Transilvania, în orașul Bistriţa, compania Electroplast a fost înfiinţată în anul 1993, cu scopul de a se crea o capacitate de producție a cablurilor și conductorilor electrici.

Portofoliul de produse cuprinde: cabluri electrice din cupru și aluminiu, rigide și flexibile, nearmate, armate, ecranate, ecranat-armate. Cablurile sunt izolate în PVC, PE reticulată sau cauciuc siliconic, sunt realizate conform standardelor naționale și internaționale, folosind tehnologii moderne de fabricație.

Incă de la început s-a pus accent pe calitatea şi siguranţa produselor noastre, convingere confirmată de crearea şi menţinerea unui laborator acreditat RENAR, precum și de implementarea unui sistem performant de asigurarea calității (certificate ISO 9001:2015 acordat de TUV Germania , ISO 14001:2015, ISO 45001:2018).

Ritmul accelerat de evoluţie şi tehnologizare ne-a permis să ne adaptăm cerințelor venite din partea clienților noștri și să producem soluţii optime potrivite business-ului lor.


Produsele Electroplast sunt promovate, susţinute şi recomandate de către parteneri, precum: Alstom Transport, THALES, Siemens Mobility, IMSAT, TIAB, Energobit, Telekom, VLG, Consolight, ELBI, Arabesque, NK Smart si mulți alții. Recomandările venite din partea lor ne oferă cea mai mare sastisfacţie şi motivaţie pentru urmărirea in continuare a misiunii Electroplast. Răspundem întotdeauna provocărilor lansate de parteneri implicându-ne în proiecte complexe de construcții precum:

  • Arena Națională - București
  • Pasajul Basarab - București
  • Aeroportul Internațional Cluj-Napoca
  • Dezvoltarea rețelei de metrou Budapesta-Ungaria
  • Renovarea Gării din Belgrad - Serbia
  • Construirea de parcuri eoliene în Marea Britanie

Viziunea noastră de a fi mereu angrenați într-un proces de dezvoltare și adaptare la noile tendințe tehnologice și de mediu este întărită de parteneriatul încheiat cu ROCA Investments. Împreună, ne-am stabilit obiective pentru creșterea operațională, modernizarea liniilor de fabricație prin investiții și tehnologie, digitalizarea sistemelor, optimizarea portofoliului de clienți și produse.